menusearch
kavarnews.ir

برداشت ذرت علوفه ای در کوار 

جستجو
۱۴۰۳/۷/۲۱ شنبه
(0)
(0)
برداشت ذرت علوفه ای در کوار 
برداشت ذرت علوفه ای در کوار 

   به گزارش کوارنیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کوار ،عبدالرسول جوکار گفت: در سال زراعی جاری هفت هزار      هکتار از اراضی زراعی شهرستان به کشت ذرت علوفه‌ای اختصاص یافت.                                    او افزود تا کنون برداشت از 4500 هکتار انجام شده و پیش بینی می‌شود تا پایان برداشت بیش از 385 هزار تن علوفه مرغوب به صورت مکانیزه برداشت شود.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه این شهرستان بعنوان قطب دامداری استان نیاز مبرمی به منابع تغذیه ای برای دام دارد و ذرت علوفه‌ای بعنوان یکی از محصولات اصلی در تاًمین نیاز علوفه‌ای واحد‌های دامی نقش مهمی دارد این محصول از اهمیت خاصی برخوردار است. این میزان علوفه علاوه بر تامین نیاز دامداری‌های شهرستان، به سایر شهرستان‌های استان و استان‌های همجوار عرضه می‌شود.                                                                                                                               
جوکار اظهار کرد: برداشت ذرت علوفه‌ای از اواخرمرداد ماه آغاز و تا اواسط ابانماه ادامه دارد و عملیات برداشت با 22 دستگاه چاپر و2 دستگاه بسته بندی علوفه به منظور ذخیره سازی و تهیه سیلاژ در حال انجام است.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
اوقات شرعی
اذان صبح
05:54:53
طلوع خورشید
07:26:15
اذان ظهر
12:20:00
غروب خورشید
17:12:25
اذان مغرب
17:33:24
شهر
aparatgooglefacebooktwiteryou
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.