menusearch
kavarnews.ir

مسئول حشد الشعبی: یکی از عوامل انتحاری انفجار بغداد، سعودی استIUIUUIU

جستجو
۱۳۹۹/۱۱/۳ جمعه
(0)
(0)
مسئول حشد الشعبی: یکی از عوامل انتحاری انفجار بغداد، سعودی است*
مسئول حشد الشعبی:  یکی از عوامل انتحاری انفجار بغداد، سعودی است*

مسئول حشد الشعبی:

یکی از عوامل انتحاری انفجار بغداد، سعودی است*

یک مسئول حشد الشعبی و مشاور فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد که یکی از عوامل انتحاری انفجار امروز بغداد، دارای تابعیت سعودی است.*


"عباس زیدی" در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت: پس از پایان نبرد نظامی با گروه تروریستی داعش و شکست آن، نشانه ها وشواهدی قطعی در اختیار داشتیم دال بر آنکه یک نبرد امنیتی برای نابودی عناصر وهابی داعش که در سوریه و یا عراق مستقر بودند، آغاز خواهد شد.
وی افزود: تمام تحرکات گروه تروریستی داعش با حمایت و کمک نیروهای اشغالگر امریکایی صورت می‌گیرد که به صورت زمینی و هوایی عناصر تروریستی را جابجا می‌کنند و پشتیبانی های لازم را برای آنها فراهم می‌سازند.
این فرمانده حشد الشعبی اظهار داشت: طبق اطلاعات درز شده یکی از عوامل انتحاری انفجار امروز در مرکز بغداد، دارای تابعیت عربستانی بود که از طریق گذرگاه عرعر به عنوان راننده کامیون وارد عراق شد و به محض ورود به کشور به یکی از پناهگاه های امن در بغداد منتقل گشت.
دو انفجار انتحاری صبح امروز یکی در میدان الطیران در مرکز بغداد و دیگری در منطقه باب الشرقی بغداد رخ داد که بر اثر آن تاکنون 32 نفر شهید و 110 تن دیگر زخمی شدند. در پی وقوع این انفجارها تدابیر امنیتی اطراف منطقه الخضرا بغداد تشدید شد و تمام دروازه های اصلی ورود به این منطقه مسدود شد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
اوقات شرعی
اذان صبح
05:54:53
طلوع خورشید
07:26:15
اذان ظهر
12:20:00
غروب خورشید
17:12:25
اذان مغرب
17:33:24
شهر
aparatgooglefacebooktwiteryou
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.