menusearch
kavarnews.ir

پيام تبريک امامان جمعه شهرستان و فرماندار کوار به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی

جستجو
۱۴۰۰/۱/۱ یکشنبه
(0)
(0)
پيام تبريک امامان جمعه شهرستان و فرماندار کوار به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی
پيام تبريک امامان جمعه شهرستان و فرماندار کوار به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی


به گزارش کوارنیسوز به نقل از روابط عمومي فرمانداری شهرستان کوار متن پیام بدین شرح است :

«بسم الله الرحمن الرحیم»

یا مقلب القلوب و الابصار                         یا مدبر الیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال                         حول حالنا الی احسن الحال

بهار از باشکوه ترين جلوه هاي خدا در جهان هستي است که مي توان با تماشاي آن راهي به سوي خدا يافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست و با ديدن آن رحمت و محبت خداوند را به ياد آورد و آموخت چشمه مهر ايزد همواره به سوي آدميان و همه موجودات سرازير است و ما اگر او و نشانه هايش را فراموش کنيم، او هرگز ما را فراموش نمي کند.

در سالی که گذشت همچون سراسر دنیا، بیماری منحوس کرونا در ایران نیز شیوع یافته که فرصت را مغتنم شمرده و ضمن قدردانی از تمام دست اندرکاران جبهه مقابله با این بیماری به ویژه مدافعان سلامت، از مردم عزیز نیز خواهشمندیم در سال پیش رو با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات و اماکن عمومی، در راستای ریشه کن شدن کرونا همراهی نمایند تا به لطف خدا در سال ۱۴۰۰دیگر شاهد از دست دادن مدافعین سلامت و عزیزمان نباشیم.

خدای را شاکریم که فرصت و مجال این میسر شده است تا در کنار شما مردم عزیز, پایان سالی نفس گیر و دشوار را شاهد شویم و همراه شما به نخستین بهار قرن ۱۴ قدم بگذاریم، سالی که همگی در نبردی نابرابر در مقابل تحریمهای سنگین، بی سابقه، ظالمانه و کرونا ایستادیم, اگر چه زخمهای زیادی خوردیم ولی مغلوب نشدیم، اگر چه همه بد خواهان ملت عزیز ما کمر همت به کشتن امید و نور بسته بودند ما زندگی و امید را برگزیدیم. این سال، همه روزها و حتی ثانیه های آن چنان مشقت بار، رنج آور و دلهره زا برای مردم عزیز ما گذشت که تاریخ نظیر آن را کمتر بیاد دارد. روزهایی که ثبت شد همه ی ما در شهرستان کوار، در کنار هم در برابر این بحران، دل به مهر یکدیگر دادیم و با از جان گذشتگی و مجاهدت پزشکان, کادر بهداشت و درمان متحد مبارزه کردیم و در این راه توفیق نسبی بدست آوردیم. این گونه است که سر تعظیم به آستان حضرت دوست می‌ساییم که یاری داد سال ۹۹ را با همه تلخی و سختیهایش با همدلی و همبستگی بگذرانیم.

نیک آگاهیم که امسال نیز بیماری چموش و شوم کرونا در کمین کوچکترین غفلت ما نشسته است و رنج جدال با آن,کام و جشن نوروز باستانی سال ۱۴۰۰ شمسی ما را تلخ کرده است لذا اگر چه می‌دانیم بازدید, نوعدوستی و محبت، صلح و صفا و تعاملات پررنگ اجتماعی از نشانه های درک معنای بهار در عید نوروز ایرانیان است اما برای ضرورت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بویژه سوش انگلیسی آن امسال نیز همه با هم یکدل و یکصدا "عهد در خانه ماندن" می‌بندیم و با انتخاب «ماندن در خانه» و دست رد زدن به سینه دید و بازدیدها, بهترین نشانه دوست داشتن را که همانا مراقبت از سلامت عزیزانمان است ارمغان یکدیگر می‌کنیم تا از دام این ویروس در امان باشند.

اما ما به بزرگی پروردگارمان و وعده راستین پروردگار که «با دشواری آسانی است» و معجزه ی عشق و امید ایمان داریم و تقارن خجسته ایام شورانگیز نوروز را با اعیاد شعبانیه به فال نیک می‌گیریم و می‌دانیم که بهترین آیت های امید الهی, «جهان از باد نوروزی جوان» و برآمدن جلوه های طربناک دشت و دمن، ما را به فردای بهتر، برای شادی دلهای بی قرار و سامان گرفتن روزگار مردمی که به امید فرداهایی بهتر، سختی این روزها را به جان خریده اند، نوید می‌دهد. چنان که حضرت حافظ هم ما را مژده می‌دهد «ایام غم نخواهد ماند». از این روست، با اتکال به خدای بی همتا و همدل با شما، از حضرتش می‌خواهیم حال ما را در سال ۱۴۰۰ احسن بگرداند و از بیماری و نداری دورمان بدارد. از سختی بر ما بکاهد و راه فیروزی و بهروزی را بربگشاید و کام دل همه شهروندان این دیار برآید

❇️ مردم خونگرم، ولایی و شهید پرور شهرستان کوار در سال ۹۹ نشان دادند که همواره پیرو خط رهبری و همگام با سیاستهای نظام گام برمیدارند و با استقامت، یکدلی و همزبانی دوشادوش مسئولین شهرستان قدم در عرصه پیشرفت و پیشبرد شهرستان نهادند.

❇️ در پایان ضمن همدردی با جامعه پزشکان، پرستاران، خانواده های محترمشان و بازماندگان عزیزانی که به علت بیماری کرونا جان به جان تسلیم و آسماني شده اند. در کمال ادب و احترام آغاز سال نو، فرارسیدن بهار طبیعت و عید باستانی نوروز را به همه آحاد مردم قدرشناس، شریف و عزیز شهرستان کوار تبریک و تهنیت و شادباش عرض نموده و برای همگان سالی توأم با عزت و سربلندی همراه با سلامتی و آسایش آرزو می‌نماییم.و يقين داریم با همدلی و همراهی مردم عزیز شهرستان کوار و عزم جدی مسئولین ویروس کووید ۱۹ را شکست خواهیم داد.

امیدواریم همان گونه که رهبر فرزانه ی انقلاب حضرت امام خامنه ای دامت برکاته نامگذاری فرمودند امسال «سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» قرین رشد اقتصادی و همراه با جهش تولید داخلی باشد.


مجید گشول دره سیبی
امام جمعه شهرستان کوار


قاسم میرشکاری
امام جمعه اکبرآباد


اشکان کاظمی
فرماندار شهرستان کوار

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
اوقات شرعی
اذان صبح
05:54:53
طلوع خورشید
07:26:15
اذان ظهر
12:20:00
غروب خورشید
17:12:25
اذان مغرب
17:33:24
شهر
aparatgooglefacebooktwiteryou
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.