menusearch
kavarnews.ir

پيام تبريک مشترک امام جمعه و فرماندار شهرستان کوار به مناسبت هفته نيروي انتظامي

جستجو
۱۴۰۰/۷/۱۴ چهارشنبه
(0)
(0)
پيام تبريک مشترک امام جمعه و فرماندار شهرستان کوار به مناسبت هفته نيروي انتظامي
پيام تبريک مشترک امام جمعه و فرماندار شهرستان کوار به مناسبت هفته نيروي انتظامي

به گزارش کوارنیوز به نقل از روابط عمومي فرمانداری شهرستان کوار،

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی است."مقام معظم رهبری"

امنیت از مؤلفه های مهم و اساسی توسعه و پیشرفت جامعه است، که تنها در سایه فداکاری و ایثار نیروهای نظامی و امنیتی و انتظامی فراهم می‌گردد.

نیروی انتظامی در این راستا جایگاه ویژه و نقش برجسته‌ای دارد. نیروی مقتدر، فداکار و با صلابتی که همواره دوشادوش مردم بوده است و از گوهر گرانبهای امنیت در تمام نقاط و تمام اوقات حراست نموده است. ناامنی را به جان خریده، تا امنیت را ارمغان آورد و فضا را بر خلافکاران تنگ نموده و محیط شرارت هنجارشکنان را بسیار نا امن کرده تا نتوانند خدشه‌ای به امنیت جامعه وارد سازند.

هفته نیروی انتظامی بهانه‌ای است برای پاسداشت هر چند ناچیز از دلاوری‌های سبزجامگان نیروی انتظامی و مرزبانان غیور؛ آنان که اقتدار، عزت، اخلاق مداری و همراهی با مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده و در راه برقراری حفظ نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان خود را در طبق اخلاص نهاده اند .
اینجانبان ضمن گرامیداشت خاطره شهدای نیروی انتظامی که زبان و قلم از توصیف فداکاری و رشادت های آنان قاصر است، از تمامی سبزپوشان جهادگر و با اخلاص نیرو‌های ناجا قدردانی کرده و هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان، افسران، درجه داران و سربازان، به ویژه دلاور مردان این نیرو در شهرستان کوار تبریک عرض نموده و عزت و اقتدار کشور عزیزمان ایران را در پرتو تلاش های مجدانه شما و اتحاد و یکدلی مردم و مسئولین از درگاه حضرت حق خواستاريم.

مجید گشول دره سیبی
امام جمعه شهرستان کوار


قاسم میرشکاری
امام جمعه اکبرآباد


اشکان کاظمی
فرماندار شهرستان کوار

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
اوقات شرعی
اذان صبح
05:54:53
طلوع خورشید
07:26:15
اذان ظهر
12:20:00
غروب خورشید
17:12:25
اذان مغرب
17:33:24
شهر
aparatgooglefacebooktwiteryou
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.