menusearch
kavarnews.ir

پیام تبریک مشترک ائمه جمعه شهرستان و فرماندار کوار به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

جستجو
۱۳۹۹/۱۱/۱۳ دوشنبه
(0)
(0)
پیام تبریک مشترک ائمه جمعه شهرستان و فرماندار کوار به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
پیام تبریک مشترک ائمه جمعه شهرستان و فرماندار کوار به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش کوارنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کوار، متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایمان و وحدت کلمه بود. امام خمینی (ره)
 
یوم الله دهه مبارک فجر پایان استبداد و سلطه طاغوتیان و بیگانگان و آغاز خودباوری ملت و اتکا به قدرت لایزال الهی و مردم بود که با رمز الله اکبر به ثمر نشست. دهه ای که شکوه و عظمت یک ملت را با ایستادن در مقابل استبداد و استکبار نشان داد و تاریخی جاودانه از خود به یادگار گذاشتند.
 
این دهه یادآور آن پیر جماران است، امامی که بذر امید و بیداری را در دل آزادگان خسته از ظلم و ستم بارور نمود؛ و امروز بیش از چهار دهه از توطئه و دسیسه دشمنان و بدخواهان نظام می‌گذرد اما هرگز نتوانسته اند خللی در عزم و اراده پولادین ملت بزرگ ایران از ادامه مسیر انقلاب و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد نمایند.
 
"انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که با فریادشان آزادی خواهی و استقلال طلبی را در گوش و جان جهانیان طنین انداز کرد که الگویی جامع و کامل برای کشورهای در بند استبداد و ظلم گردیده است که توانسته ایدئولوژی استقلال طلبی و آزادی خواهی خود را در سراسر منطقه و حتی دنیا تسری بخشد.

همچنین تقارن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با آغاز دهه فجر انقلاب برکات معنوی این ایام را دوچندان کرده و کشورمان را سراسر شادی و شور نموده است.

امیدوارم به برکت این ایام و با اتحاد و همدلی که اکنون بین مردم و مسئولین بوجود امده است سرآغازی باشد تا بتوانیم بر بیماری منحوس کرونا که داغ بزرگی را بر دل ملتمان و همه کشورهای دیگر قرار داده فائق آییم و روزگارمان را به مانند گذشته عاری از بیماری و مصیبت گرداند.

بدون شک در آستانه گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی در تاریخ مجاهدت های دلیرانه ملت بزرگ ایران می‌توانیم با بلند همتی و نوآوری برای فعال سازی بستر های نوین و حرکت به سمت تحقق دولت الکترونیک با تجلی رویکرد اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در راستای گام دوم انقلاب، با تکیه بر آینده نگری مورد توجه ویژه مسئولین امر، قرار گیرد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و تمامی شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری، سالگرد یوم الله دهه فجر را به ملت قهرمان ایران به ویژه مردم شریف شهرستان کوار تبریک و تهنیت عرض می‎نماییم.

امید است که در سایه الطاف الهی، شاهد توفیق روز افزون ایران اسلامی باشیم."


مجید گشول دره سیبی
امام جمعه شهرستان


قاسم میرشکاری
امام جمعه اکبرآباد


اشکان کاظمی
فرماندار شهرستان کوار

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
اوقات شرعی
اذان صبح
05:54:53
طلوع خورشید
07:26:15
اذان ظهر
12:20:00
غروب خورشید
17:12:25
اذان مغرب
17:33:24
شهر
aparatgooglefacebooktwiteryou
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.