menusearch
kavarnews.ir

انقلاب اسلامی جریان ساز نقشه مهندسی فرهنگی است

جستجو
۱۳۹۹/۱۱/۱۲ یکشنبه
(0)
(0)
انقلاب اسلامی جریان ساز نقشه مهندسی فرهنگی است
انقلاب اسلامی جریان ساز نقشه مهندسی فرهنگی است

به گزارش کوارنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ صابر سهرابی با بیان ارزش های انقلاب اسلامی و اهمیت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون دستاوردهای انقلاب اسلامی است و ویژه برنامه های فرهنگی هنری دهه فجر تجدید میثاق آحاد ملت با آرمان های امام و شهدا است و دهه فجر فرصت بازنگری و بازخوانی اهمیت، ارزش و دستاوردهای انقلاب بویژه در تلاش برای تداوم و حفظ آنها است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس افزود: باید به یاد بیاوریم و به جوانان بازگو کنیم که پیش از انقلاب اسلامی در چه جایگاهی قرار داشته ایم و امروز جمهوری اسلامی در چه جایگاهی از اقتدار و رویکردهای فرهنگی قرار دارد و اگر ملت بزرگ ایران با استقبال و بدرقه بی نظیر از امام (ره) عشق و دلبستگی خود به امام و انقلاب را نشان دادند، امروز با وجود تلاش ها و تبلیغات منفی دشمن، این ملت با حضور میلیونی خود در بدرقه شهید سردار سلیمانی نشان دادند که به ارزش های انقلاب وفادارند و مصمم تر پای انقلاب خود ایستاده اند.
سهرابی ادامه داد: همانطور که جوانان این انقلاب را به ثمر رساندند و در همه شرایط مختلف آن را حفظ و تداوم بخشیدند امروز نیز این جوانان هستند که در عرصه های مختلف هوشیار و بصیر ایستاده اند و دهه فجر سرآغاز و خاستگاه ارزش های فرهنگی و رهایی ملت ایران و تحقق نقش مردم در سرنوشت خویش از اهداف بزرگ انقلاب است. دهه فجر با ایثارگری و جانفشانی آغاز شد تا شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی محقق شود و به این دلیل امروز آن را مبارک می‌دانیم زیرا روز شکسته شدن سلطه جهان خواران برابر ملت مظلوم است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس بیان کرد: امروز روز تعامل و همبستگی و وحدت است و اینکه امام را الگوی اخلاقی خود در زندگی فردی و اجتماعی بدانیم و بگوییم که ای امام قدردان شما هستیم و راهت را گم نمی‌کنیم. کرامت انسانی، استقلال و احترام و بازگشت به هویت دینی از دیگر اهداف مهم انقلاب است که تحقق آن موجب پیشرفت و سربلندی این ملت در سطح جهانی شد که باید در تداوم آن کوشید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
اوقات شرعی
اذان صبح
05:54:53
طلوع خورشید
07:26:15
اذان ظهر
12:20:00
غروب خورشید
17:12:25
اذان مغرب
17:33:24
شهر
aparatgooglefacebooktwiteryou
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.