menusearch
kavarnews.ir

آموزش و پرورش فارس تیرماه سال جاری یک همایش ملی برگزار میکند

جستجو
۱۴۰۰/۲/۲۷ دوشنبه
(0)
(0)
آموزش و پرورش فارس تیرماه سال جاری یک همایش ملی برگزار میکند
آموزش و پرورش فارس تیرماه سال جاری یک همایش ملی برگزار میکند

به گزارش کوارنیوز به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد فیاض پور گفت: سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی، در راستای پرورش مبانی هویت ایران اسلامی در کودکان به ویژه کودکان دوره پیش دبستانی و باهدف ترویج فرهنگ و هویت ایران اسلامی و پیوند هرچه بیشتر کودکان با انقلاب اسلامی و هویت ملی، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مصادف با 16 و 17 تیرماه سال 1400 در فارس برگزار می‌شود.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در قالب مقاله، فیلم کوتاه و پویانمایی، بازی های کودکانه، قصه گویی، قصه خوانی و قصه نویسی، اجرای بازی های کودکانه در شرایط واقعی و قصه های قرآنی، ملی و بومی از تاریخ یکم لغایت 25 خردادماه 1400 به دبیرخانه همایش، مستقر در اداره کل آموزش وپرورش فارس ارسال نمایند.
فیاض پور گفت: ماهیت، ضرورت و مؤلفه های هویت کودکان ایران اسلامی، عوامل مؤثر در شکل گیری هویت کودکان در دوره پیش دبستانی، آسیب شناسی فرایند شکل گیری هویت کودکان پیش دبستانی و تجارب جهانی در زمینه شکل گیری هویت در دوره کودکی از مهم ترین محورهای مقالات این همایش است.
وی ادامه داد: شرکت کنندگان به منظور دستیابی به اطلاعات بیشتر در خصوص محورهای همایش و نحوه برگزاری و ارسال آثار به سایت http://hkiifars.ir و یا کانال اطلاع رسانی اداره کل اموزش و پرورش فارس در شبکه شاد به آدرسfarsmdunews@ مراجعه نمایند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
اوقات شرعی
اذان صبح
05:54:53
طلوع خورشید
07:26:15
اذان ظهر
12:20:00
غروب خورشید
17:12:25
اذان مغرب
17:33:24
شهر
aparatgooglefacebooktwiteryou
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.