menusearch
kavarnews.ir

برگزارش جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کوار

جستجو
۱۴۰۲/۸/۲ سه شنبه
(0)
(0)
برگزارش جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کوار
برگزارش جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کوار

به گزارشکوارنیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کوار ؛جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور آقایان هنر معاون فرماندار،عبدی بخشدار مرکزی، مدیر آ.پ و اعضاء در محل فرمانداری تشکیل گردید.

آقای رشیدی در سخنانی ضمن بیان توضیحاتی در مورد کمبودها بخصوص در بحث نیروی انسانی گفت : یکی از مهمترین و موثرترین نهادهای اجتماعی، نهاد آموزش و پرورش است که مسئولیت پرورش کودکان، نوجوانان، جوانان، انتخاب و انتقال عناصر فرهنگی را به نسل نو خاسته برعهده دارد. در چنین نهاد گسترده ای، استفاده از تجارب صاحبنظران و دست اندرکاران تعلیم و تربیت و تشکیل شوراهای مختلف برای اتخاذ تصمیم های بایسته و شایسته کاملا ضرورت دارد و آموزش و پرورش در ساختار توسعه کشور، به عنوان اساس پیشرفت و ترقی نظام به حساب می‌آید بنابراین خواستار توجه و همراهی بیشتر مسئولین و دست اندرکاران هستیم. وی از تلاش برای بومی سازی معلمان شهرستان در آینده سخن گفت.
آقای هنر معاون فرماندار شهرستان کوار نیز بیان داشت : هدف از تشکیل این جلسه تسریع و تسهیل فعالیت های آموزش و پرورش، رفع موانع و کمبودها است که جهت تحقق این امر همه مسئولین موظف به همکاری و هماهنگی با آموزش وپرورش هستند.در این جلسه مصوبات مورد نیاز پس از بحث و بررسی تصویب گردید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
اوقات شرعی
اذان صبح
05:54:53
طلوع خورشید
07:26:15
اذان ظهر
12:20:00
غروب خورشید
17:12:25
اذان مغرب
17:33:24
شهر
aparatgooglefacebooktwiteryou
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.