menusearch
kavarnews.ir

برگزاری جلسه مشترک کمیته ایمنی،بهداشت و تغذیه

جستجو
۱۴۰۲/۷/۲۴ دوشنبه
(0)
(0)
برگزاری جلسه مشترک کمیته ایمنی،بهداشت و تغذیه
برگزاری جلسه مشترک کمیته ایمنی،بهداشت و تغذیه

به گزارش کوارنیوز به نقل از روابط عمومی شهرستان کوار در تاریخ ۲۳ مهرماه جلسه مشترک کمیته ایمنی ،بهداشت و تغذیه به میزبانی آموزش و پرورش برگزار گردید.
آقای رشیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن خوش آمد گویی از اهمیت و اولویت سلامت دانش آموزان و همکاران در مدارس مطالبی عنوان نمودند.
دکتر فرخ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن تشکر از میزبانی آموزش و پرورش در برگزاری جلسه، تاکید بر رعایت بهداشت در مدارس به ویژه در این ایام که احتمال شاهد سرماخوردگی در بین دانش آموزان هستیم نمودند.
کارشناسان شبکه بهداشت نیز به تشریح طرح های حوزه سلامت از جمله طرح مکمل یاری قرص ویتامین D و آهن، پایگاه تغذیه سالم، طرح سفیران سلامت دانش آموزی، شناسنامه سلامت نوجوانان، سلامت روان دانش آموزان و طرح ایران اکو مطالبی عنوان نمودند
قنبری کارشناس تربیت بدنی و سلامت به ارائه گزارش از سال تحصیلی گذشته و تعامل بیشتر فی مابین دو اداره جهت پیشبرد اهداف حوزه سلامت مطالبی ذکر نمودند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
اوقات شرعی
اذان صبح
05:54:53
طلوع خورشید
07:26:15
اذان ظهر
12:20:00
غروب خورشید
17:12:25
اذان مغرب
17:33:24
شهر
aparatgooglefacebooktwiteryou
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.