menusearch
kavarnews.ir

توقیف پژو و کشف 94 کیلو تریاک

جستجو
۱۴۰۲/۹/۱۴ سه شنبه
(0)
(0)
توقیف پژو و کشف 94 کیلو تریاک
توقیف پژو و کشف 94 کیلو تریاک

به گزارش کوارنیوز،سرهنگ "سیدرحمان هاشمی" در گفت‌وگو با خبرگزاری پليس، مبارزه با مواد مخدر را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامي قلمداد کرد و اظهار داشت: مواد مخدر عامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه است.
وی گفت: مامورین کلانتری مرکز حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک خودرو پژو 405 بدون پلاک مشکوک و دستور ایست دادند که راننده اقدام به فرار کرد.
فرمانده انتظامی کوار ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به کوهستانی بودن منطقه راننده و سرنشین خودرو را رها و متواری شدند.
سرهنگ "هاشمی" با بیان اینکه در بازرسي از این خودرو، 94 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف شد، افزود: تلاش جهت دستگیری قاچاقچیان متواری با جدیت ادامه دارد.
این مقام انتظامی از شهروندان درخواست کرد برای مقابله با سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، هرگونه مورد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسي 110 اطلاع دهند.

خبرنگار:صمد خسروی

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
اوقات شرعی
اذان صبح
05:54:53
طلوع خورشید
07:26:15
اذان ظهر
12:20:00
غروب خورشید
17:12:25
اذان مغرب
17:33:24
شهر
aparatgooglefacebooktwiteryou
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.