menusearch
kavarnews.ir

جشن عاطفه ها ؛ درس نوع دوستی

جستجو
۱۴۰۲/۷/۹ یکشنبه
(0)
(0)
جشن عاطفه ها ؛ درس نوع دوستی
جشن عاطفه ها ؛ درس نوع دوستی

به گزارش کوارنیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کوار،جشن عاطفه ها همزمان با مدارس شهرستان در آموزشگاه روستای ولیعصر(عج) برگزار گردید.آقای رشیدی در سخنانی افزود:امروز مناسبتی که در آن هستیم شرکت در جشن عاطفه هاست و باید از خود عطوفت و مهربانی نشان داد و این موضوع را جشن گرفت.
وی درباره فلسفه جشن عاطفه ها اظهار کرد: این جشن پیام آور شادی و مهربانی است برای شرکت کنندگان و هدف از شرکت صرفا مادی نیست و می‌شود به صورت معنوی هم در این جشن شرکت کرد ولی شادی برای آنهایی است که از این شرکت کردن‌ها مستفیذ می‌شوند و ترویج نوع دوستی موضوعی است که در سند تحول برآن تاکید شده است.

حجت الاسلام رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سخنانی افزود:ترویج سنت حسنه انفاق نیز موضوعی دیگر است که فرهنگ مشارکت در آن ترویج می‌شود.
وی ادامه داد:جشن عاطفه ها موضوعی مبتنی بردین و مذهب ماست و این موضوع از باورهای دینی ما نشات می‌گیرد و در اهداف آموزش و پرورش گنجانده شده است.

 

 

 

https://kavar-fars.medu.gov.ir/fa/node/77188

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
اوقات شرعی
اذان صبح
05:54:53
طلوع خورشید
07:26:15
اذان ظهر
12:20:00
غروب خورشید
17:12:25
اذان مغرب
17:33:24
شهر
aparatgooglefacebooktwiteryou
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.