menusearch
kavarnews.ir

لزوم نوگرایی و خلاقیت در بزرگداشت هفته دفاع مقدس

جستجو
۱۴۰۱/۶/۱۴ دوشنبه
(0)
(0)
لزوم نوگرایی و خلاقیت در بزرگداشت هفته دفاع مقدس
لزوم نوگرایی و خلاقیت در بزرگداشت هفته دفاع مقدس

به گزارش کوار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ضمن گرامیداشت ایام ماه صفر گفت: دستورالعمل شفاف و جامعی با عنوان شیوه نامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس تدوین و به ادارات ابلاغ شود.
استاندار فارس با اشاره به برگزاری شورای اداری استان در موزه دفاع مقدس همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: بنیاد حفظ آثار، معاونت امور عمرانی استانداری و بنیاد شهید هماهنگی های لازم را انجام دهند تا ان شاءالله موضوع مرمت و بازسازی قبور مطهر شهدا خصوصا شهدای گمنام استان به سرانجام برسد.
وی اظهار داشت: در سیاست های ابلاغی بزرگداشت این ایام، نوگرایی و خلاقیت محور اصلی عنوان شده است لذا پیشنهاد می‌کنیم هر سازمان بصورت مستقل برنامه ای نو، اجرا و اعلام کند تا بصورت الگویی کشوری نیز مورد استفاده قرار گیرد.
دکتر ایمانیه در ادامه افزود: خاطرات ایثارگران و رزمندگان هر سازمان جمع آوری و تبدیل به کتاب شود چرا که اثری ماندگار خواهد بود.
نماینده عالی دولت در بخش دیگر سخنان خود از مجموعه مدیران استان خواست، میز خدمت ویژه خانواده ایثارگران در مجموعه های مدیریت خود برپا و نسبت به حل مشکلات این عزیزان اقدام کنند.
وی با تاکید بر حل مشکل مسکن و اشتغال ایثارگران و خانواده های آنان دستور داد،کارگروه هایی متناسب با این دو موضوع تشکیل شود تا ضمن ارائه گزارش توسط نهادهای مربوط، با توجه به ظرفیت های نهضت ملی مسکن و قوانین استخدامی، تصمیمات قابل اجرا در سطح استان اتخاذ گردد.
استاندار فارس با اشاره به برپایی سرودهای خیابانی در ایام هفته دفاع مقدس، متناسب با روحیه جوانان با همکاری فرمانداری و شهرداری شیراز گفت: سرکشی و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران به روسا و مدیران ارشد سازمان ها محدود نشود و معاونت های ادارات نیز نقش خود را در این حوزه ایفا کنند.
دکتر ایمانیه افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی بشود تا مشکلات مزمن شده ایثارگران، اعم از سخت افزاری و نرم افزاری تعیین تکلیف شود.
وی با اشاره به جوانانی که جنگ و جبهه را ندیده اند خواست: عمده هدف فعالیت ها و برنامه های این ایام به جوانان اختصاص یابد تا در کنار آگاه سازی آینده سازان کشور، جهاد تبیین نیز انجام پذیرد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
اوقات شرعی
اذان صبح
05:54:53
طلوع خورشید
07:26:15
اذان ظهر
12:20:00
غروب خورشید
17:12:25
اذان مغرب
17:33:24
شهر
aparatgooglefacebooktwiteryou
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.