menusearch
kavarnews.ir

پیام تبریک خانی فرماندار شهرستان کوار

جستجو
۱۴۰۱/۹/۵ شنبه
(0)
(0)
پیام تبریک خانی فرماندار شهرستان کوار
پیام تبریک خانی فرماندار شهرستان کوار

پیام تبریک فرماندار شهرستان کوار به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج

به گزارش کوارنیوز فرماندار شهرستان کوار با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
نام بسیج همواره یادآور مکتب عشق، ایثار و خدمت بی منت برای مردم از جنس مردم است، نیرویی که در طی چهار دهه از انقلاب اسلامی هیچگاه دچار انحراف و بی راهگی نگردید و همواره در خط امام و رهبری به عنوان بازویی قدرتمند برای حفظ اقتدار ایران اسلامی با صلابت ایستادگی کرد.

بسیج در تمام مقاطع حساس مانند سالهای دفاع مقدس، کمک به هموطنان در سیل و بلایای طبیعی، اردوهای جهادی، حضور جهادی و کمک به کادر درمان در دوران شیوع کرونا و ... خوش درخشید و امروز نیز در وضعیت ناآرامی های کشور در مقابله با افراد فریب خورده داخلی و دشمنان خارجی و داخلی جان خود را در طبق اخلاص قرارداده و با قدرت در کنار مدافعان امنیت به دفاع از ارزش های انقلاب می‌پردازد.

اینجانب فرارسیدن هفته بسیج را به تمام بسیجیان مقتدر کشور به ویژه بسیجیان شهرستان کوار تبریک عرض نموده و برای این عزیزان در اقصی نقاط میهن اسلامی آرزوی موفقیت، توفیق روز افزون، عزت و سربلندی در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) را دارم.

سعید خانی
فرماندار شهرستان کوار

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
اوقات شرعی
اذان صبح
05:54:53
طلوع خورشید
07:26:15
اذان ظهر
12:20:00
غروب خورشید
17:12:25
اذان مغرب
17:33:24
شهر
aparatgooglefacebooktwiteryou
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.