menusearch
kavarnews.ir

پیام تبریک شهردار و اعضای شورای شهر کوار به مناسبت هفته بسیج

جستجو
۱۴۰۱/۹/۶ یکشنبه
(0)
(0)
پیام تبریک شهردار و اعضای شورای شهر کوار به مناسبت هفته بسیج
پیام تبریک شهردار و اعضای شورای شهر کوار به مناسبت هفته بسیج

به گزارش کوارنیوز به نقل از روابط عمومی شورا و شهرداری کوار اعضای شورا و شهردار کوار در پیامی فرارسیدن سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفتند.

متن کامل پیام به شرح زیر است؛

           بسم رب الشهدا و الصدیقین

تاریخِ سراسر نور و روشنی نظام مقدس جمهوری اسلامی سرشار از روزها و لحظه هایی است که مردان و زنان سلحشور در مسیر تحقق و حفظ انقلاب اسلامی از بذل جان و مال خویش دریغ نکرده اند.

حادثه تاریخی پنجم آذر که به عنوان خونین ترین حادثه ی انقلاب شناخته می‌شود، در واقع مسیر جریان انقلابی را تا روز پیروزی مشخص کرد.

شهادت مردان و زنان بی دفاعی که اندیشه ای جز دفاع از آرمان های دینی و مذهبی نداشتند و برای صیانت از اسلام عزیز به خیابان ها آمده بودند، نشانه اوج حقارت و فلاکت نظامی بود که در راه سرکوب مردم استفاده از هر ابزاری را مجاز می‌دانست.

در واقع مردم ثابت کردند، پای دفاع از ارزش های انسانی و انقلابی تا پای جان ایستاده اند.

امروز نیز جوانان و نوجوان به عنوان مدافعان ارزش های انقلابی در گام دوم انقلاب به تاسی از شهدای والا مقام پنجم آذر پرداخته اند و در عرصه جنگ نرم و دفاع مطهر به تبیین ارزش های جمهوری اسلامی می‌پردازند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای معظم انقلاب اسلامی ؛روز و هفته بسیج را به تمام بسیجیان بصیر و دریادل انقلاب اسلامی تبریک عرض می‌نماییم و از درگاه ایزد منان سربلندی و افتخار را برای ملت بزرگوار و حماسه آفرین ایران اسلامی خواستاریم.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
اوقات شرعی
اذان صبح
05:54:53
طلوع خورشید
07:26:15
اذان ظهر
12:20:00
غروب خورشید
17:12:25
اذان مغرب
17:33:24
شهر
aparatgooglefacebooktwiteryou
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.