menusearch
kavarnews.ir

برداشت انگور در شهرستان کوار

جستجو
سه شنبه ششم آبان ۹۹
(0)
(0)
برداشت انگور در شهرستان کوار

به گزارش کوارنیوز،امام جمعه شهرستان کوار اظهار داشت: این شهرستان قطب کشاورزی، صنعتی، تولید گوشت و مواد لبنی از شهرستانهای برتر و ممتاز فارس است و در برخی موارد رتبه کشوری دارد.

حجتالاسلام مجید گشول افزود: شهرستان کوار باید در جایگاه بلند خود قرار گیرد و همه آن را بشناسند و متوجه شوند که این سرزمین تلاش و کوشش بوده و دارای مردمی با سخاوت، باغیرت و با محبت است.

وی بیان کرد: در بیش از یک سال و نیمی که خدمت فرهنگی و دینی به این شهرستان دارم این مردم آن از نظر مشارکت اجتماعی و مساعدتها و سخاوت و کمک به نیازمندان و همچنین از نظر تولیدات کشاورزی، دامی، گوشتی و فرآوردههایی که مورد نیاز مردم است یک شهرستان ممتاز و مظلوم و ناشناخته است.

گشول با اشاره به ارتقاء کوار به شهرستان در چند سال اخیر بیان کرد: متاسفانه هنوز زیرساختهای لازم را نداشته و شناخته شده نیست و کارهایی که برای نخستین بار در مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به همت فرماندار و سایر مسئولان انجام میشود نمونههایی برای معرفی شهرستان است که باید ادامه یاید.

وی با قدردانی از برگزار کنندگان آئین برداشت انگور در شهرستان کوار گفت: آنچه در این زمینه باید بیش از پیش به آن توجه شود ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری مناسب از محصول انگور است.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
اوقات شرعی
اذان صبح
05:54:53
طلوع خورشید
07:26:15
اذان ظهر
12:20:00
غروب خورشید
17:12:25
اذان مغرب
17:33:24
شهر
aparatgooglefacebooktwiteryou
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.